כיצד לכתוב על הוראה בצורה מעניינת, תמציתית, אמינה ובונה?

אדם לפסטיין

חשוב לומר בפתח הדברים: אני לא חושב שאני יודע איך לכתוב על הוראה בצורה מעניינת, תמציתית, אמינה ובונה. אבל אני מכיר מישהו אחר שכן מצליח לכתוב כך, ואני רוצה לנצל את הפוסט הזה כדי להמליץ עליו. קוראים לו מייקל פרשן, ולבלוג שלו קוראים הוראה עם בעיות. הוא מורה למתמטיקה בניו יורק, וסוג של סלבריטי במרחב האינטרנטי שנקרא בתרגום חופשי "איזור הבלוגים והטוויטר של חינוך מתמטי" (Math Twitter Blog-o-Sphere או MTBoS#). יש קרוב ל-7,000 אנשים שעוקבים אחרי הציוצים שלו בטוויטר. בבלוג שלו תמצאו את הכתיבה הכי מעניינת, תמציתית, אמינה ובונה שאני מכיר. מדוע אני אוהב כל כך את הכתיבה של פרשן?

המשך קריאת הפוסט "כיצד לכתוב על הוראה בצורה מעניינת, תמציתית, אמינה ובונה?"

מהלך השקפה וכפילות התפקידים שהוא מייצר

עליזה סיגל

מחוז מרכז היה מחלוצי מהלך השקפה. התפיסה במחוז היא שלא מדובר ב"תכנית" שמוצעת לחלק מבתי הספר אלא בשינוי תרבותי רחב בכל מה שקשור ללמידה ולעבודת ההוראה. השינוי מתרחש בבתי הספר וכולל יצירת שפה מחוזית משותפת, הגדרות חדשות לתפקידים קיימים – ואף יצירת תפקידים חדשים.

המשך קריאת הפוסט "מהלך השקפה וכפילות התפקידים שהוא מייצר"